Välkommen!

Välkommen att kika in i min lilla pysselhörna!
Jag är helt ny på det här med blogg, vi får väl se vad det kan bli...

Jag är en scrapptoka som älskar att göra kort och att scrappa ihop album! Är nyfiken på det mesta inom scrapp, ingen proffs, lär mig hela tiden mer och gör vad jag tycker är kul för tillfället!
Vill gärna visa mina kort och kanske lite annat som jag har "snickrat" ihop! Hoppas att jag kanske kan ge någon lite inspiration .
Blir glad åt kommentarer =) så lämna gärna ett litet avtryck!


måndag 1 juli 2013

Sommarkort!


Lata semesterdagar, det är vad jag har just nu! Vädret har visat nästan alla sina sidor (dock inte snö!! Tackolov!) men idag lyser solen och det är så skönt!

Midsommar var helt underbar, sol, värme, familj, midsommarstång, midsommarpirat, lekar och mat utomhus utan att frysa! Många år sen det var en så fin midsommar!

Liona, 4år, hjälpte mig med tårtan!

Har försökt mig på att fota lite "in natura" men skuggorna busar med mig hela tiden!




Beställde ett gäng blomstämplar från Momas lil'shop. Gillar dem, de är så somriga och fina!
Ett första försök att färglägga dem visade sig inte vara helt lätt! Här krävs träning!!!



Min nya grattis-die från Rox, fick den förra veckan. Var ju bara tvungen att testa ;)
Har packat en "liten" semester-scrap-väska", självklart saknar man någon liten VIKTIG grej bara för att... Hihi!

Kortet inuti


Stämplar från Kenny-k design.

Ny ska jag sätta näsan mot solen och njuta av dagen!

Ha en skön sommardag!  Kram på er!


4 kommentarer:

  1. Härliga midsommarbilder du visar. Visst var det fint väder i år,riktigt skönt. Gillar ditt vackra somriga kort, snyggt med det randiga pappret bakom och grattisdiesen. Har den också och den skall strax användas. Ha det bra, njut av sommarvädret.
    kram bibbi

    SvaraRadera
  2. Fina sommarbilder, man känner solvärmen, här är den inte framme för ofta.
    Tårtan ser så god ut, precis som den ska vara till middsommar.

    Och kortet var så fint, ett riktigt sommarkort, den diesen måste jag bara skaffa mig....

    Ha en fortsatt skön lat semester, kram, Carin

    SvaraRadera
  3. Så härliga bilder du visar ser god ut gräddtårtan. Fint sommarkort du visar gillar vallmon mycket och du jag har också köpt grattis diesen kunde inte låta bli fick den i måndags men har inte hunnit använda den än beställde även hjärtdies och flaggdiesen blir dyrt det här men man lever bara en gång. Njut av din semester det lilla du har kvar.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  4. Så vackert kort, och vilka härliga bilder du bjuder på!!

    Kram Kicki

    SvaraRadera