Välkommen!

Välkommen att kika in i min lilla pysselhörna!
Jag är helt ny på det här med blogg, vi får väl se vad det kan bli...

Jag är en scrapptoka som älskar att göra kort och att scrappa ihop album! Är nyfiken på det mesta inom scrapp, ingen proffs, lär mig hela tiden mer och gör vad jag tycker är kul för tillfället!
Vill gärna visa mina kort och kanske lite annat som jag har "snickrat" ihop! Hoppas att jag kanske kan ge någon lite inspiration .
Blir glad åt kommentarer =) så lämna gärna ett litet avtryck!


måndag 9 november 2015

Julkortsverkstan fortsätter!

Här produceras det julkort för fullt! Har nog aldrig haft sån fart förr... men "fuskar" lite, kör med lite lika stil på de flesta!

 Här kommer några till!

Försökte få både blommorna och bilden att glittra med lite glimmermist. Svårt att visa på bild... 



Bilden blev lite dimmig av det, fin effekt tycker jag. 


 Har blivit lite förälskad i de här hjortarna! Så söta!!!


 Lite granris och röda bär som pricken över i!


Enkelt i rött och vitt! Dies från Marianne design och stämpel från Panduro.

Här har jag inte dekorerat särskilt mycket, bilden på pappret var så fint i sig själv!

Ett försök att visa glittret...

Mörkt, regnigt och ruggigt ute, massa förkylningar på gång... kokar vitaminshot med ingefära, citron och honung, nu ska bacillerna jagas bort!

Var rädda om er!
Kramis!!!

3 kommentarer:

  1. Tjusiga kort allihopa, ja man kan ju göra det lite lätt för sig ibland har man många som man skall göra och inte tiden finns där så forever.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  2. Vilka fina kort du gjort , de ser så proffsiga ut
    ibland måste man göra liknande.
    Ha det nu så gott och kramisar från Titti

    SvaraRadera
  3. Jättefina kort allihop,
    det röda är läckert,
    snyggt med en färg :)

    SvaraRadera