Välkommen!

Välkommen att kika in i min lilla pysselhörna!
Jag är helt ny på det här med blogg, vi får väl se vad det kan bli...

Jag är en scrapptoka som älskar att göra kort och att scrappa ihop album! Är nyfiken på det mesta inom scrapp, ingen proffs, lär mig hela tiden mer och gör vad jag tycker är kul för tillfället!
Vill gärna visa mina kort och kanske lite annat som jag har "snickrat" ihop! Hoppas att jag kanske kan ge någon lite inspiration .
Blir glad åt kommentarer =) så lämna gärna ett litet avtryck!


måndag 12 mars 2012

Dags för tre-års kalas!

Igår var det ett av mina kära barnbarn som hade tre-års kalas! Paket och "hemmalagat" kort överlämnades så klart till dagens gullunge!!!







Fick en förfrågan av en kollega för några dagar sen, om jag gjort något kuvertkort någon gång. Hade jag inte.... men, blev nyfiken och googlade runt lite, hittade en mall här som inte såg så invecklad ut. Jag var bara tvungen att prova!! Så det var vad jag sysslade med inatt.... gäääässssp! :) Blev så här:






Det var enkelt och jättekul att göra, lär bli fler av den sorten!
Snart dags att bege sig till jobbet! Ha det gott där ute!
W
 


1 kommentar:

  1. Hej !
    Ja det var ett fint kortkuvert en annan mall än den jag såg för den var lite mer invecklad.

    SvaraRadera