Välkommen!

Välkommen att kika in i min lilla pysselhörna!
Jag är helt ny på det här med blogg, vi får väl se vad det kan bli...

Jag är en scrapptoka som älskar att göra kort och att scrappa ihop album! Är nyfiken på det mesta inom scrapp, ingen proffs, lär mig hela tiden mer och gör vad jag tycker är kul för tillfället!
Vill gärna visa mina kort och kanske lite annat som jag har "snickrat" ihop! Hoppas att jag kanske kan ge någon lite inspiration .
Blir glad åt kommentarer =) så lämna gärna ett litet avtryck!


måndag 5 oktober 2015

Grattiskort som glittrar!

Ett glittrigt kort till en tjej som älskar skor! Det var beställningen...
Så här blev det, det tog tid innan jag fick till det så att jag kände mig nöjd. Bytte både papper och färg många gånger.... ibland är det hopplöst innan man hittar rätt. Hade planer på att använda en dies med en sko på men den dök inte upp i tid, så jag fick tänka om.


Det är svårt att se allt glitter på bild. Har använt ICAs glitterpapper (det rosa) och DET glittrar, jag lovar! Siffrorna har jag duttat på med stickles och blommorna med både glimmer mist och annat glitter. Skon är en bild jag hittat på nätet.

Insidan ser ut så här


Här hade ramlat in ett stavfel så det blev panik!!!!  Men som tur är går det ju att justera det mesta med nytt papper. PUST!! Lite pinsamt blev det dock....

Hoppas ni har det bra där ute! Fullt ös med julkort kanske? Dit har jag inte kommit ännu.
Ha det gott!
Kramis!!!




4 kommentarer:

  1. Supersnyggt kort och härligt tjejigt/damigt med den fina klackskon och de läckra färgerna! De vita hörnen ramar in hela konstverket så fint! Jaa, det är så svårt att fånga gnistret på bild...

    Tusen tack för din fina kommentar i min blogg, den värmer!
    Önskar dig en härlig dag, kram!

    SvaraRadera
  2. Så fint skokort du gjort Ewa
    Du har fått till det så snyggt med glitter på Grattis .
    Hoppas du får en härlig vecka .
    Kram från Titti

    SvaraRadera
  3. Jättefint och tufft kort i läckra färger.
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Så himla snyggt kort, härliga färger var har du hittat skon är det en stämpel.
    Kram Ulla

    SvaraRadera