Välkommen!

Välkommen att kika in i min lilla pysselhörna!
Jag är helt ny på det här med blogg, vi får väl se vad det kan bli...

Jag är en scrapptoka som älskar att göra kort och att scrappa ihop album! Är nyfiken på det mesta inom scrapp, ingen proffs, lär mig hela tiden mer och gör vad jag tycker är kul för tillfället!
Vill gärna visa mina kort och kanske lite annat som jag har "snickrat" ihop! Hoppas att jag kanske kan ge någon lite inspiration .
Blir glad åt kommentarer =) så lämna gärna ett litet avtryck!


fredag 13 april 2012

Aprilutmaning!

Har gjort ett kort till Svensk scrapbookings utmaning för april! Så här blev det, vårens första cykeltur i full fart!





Köpte en bunt nya papper i pastel färger, här är ett av dem. Stämpel, inköpt på en av facebooks köp/sälj sidor, kommer från Lily of the Valley. En bra stämpel till en liten kille, svårt att hitta bra motiv till pojkar tycker jag. Visst ser man vilken fart han har?? =)
Hoppas på tur! Om inte annat så kanske det kikar in någon ny  på denna sidan och det är ju alltid trevligt med besök!
Tjingeling

2 kommentarer:

  1. Hej ! Det var ett kort med fart i tycker ocksidorså det är svårt att hitta kort till pojkar Har varit ute på många sidor och tittat. Denna utmaning såg jag också förra veckan och tänkte göra men sen hittade jag inte den igen. Men nu ser jag var den kommer ifrån. Tack ! Ja vi skulle kanske träffas någon gång och göra lite kort och stå på torget fast mina kort säljer jag efter hand. De korten vi gjorde till utmaningen i mars hann jag bara sätta ner på fiket de sålde de på mindre än 1 timme. I kväll blir det inga kort gjorda skall ut på dans. Kram ha en bra helg.

    SvaraRadera
  2. ÅÅH vilken fint kort, så söt stämpel och härliga papper, superduperfint :)

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera