Välkommen!

Välkommen att kika in i min lilla pysselhörna!
Jag är helt ny på det här med blogg, vi får väl se vad det kan bli...

Jag är en scrapptoka som älskar att göra kort och att scrappa ihop album! Är nyfiken på det mesta inom scrapp, ingen proffs, lär mig hela tiden mer och gör vad jag tycker är kul för tillfället!
Vill gärna visa mina kort och kanske lite annat som jag har "snickrat" ihop! Hoppas att jag kanske kan ge någon lite inspiration .
Blir glad åt kommentarer =) så lämna gärna ett litet avtryck!


torsdag 23 augusti 2012

Ännu ett grattis..

Här kommer ett grattiskort till! Det är ett tag till födelsedagen, men jag hoppas att mottagarens familj inte är inne och kikar....
Ett barnbarn som fyller 8 år. En väldigt pysslig liten flicka, precis som sin farmor. Haha! Tycker den här stämplen från Mo´s digitala är väldigt lik födelsedagsbarnet....och med en sax i handen... blir bra det!




Har använt papper från lådorna, dies från spellbinders, cuttlebug och cherry lynn design, blommor är bl.a. spetsblomma från you do och lite annat smått och gott!

En bild på blommorna!

Nej, nu MÅSTE jag plocka fram dammsugaren.... dammråttorna har invaderat mitt hem.... :) det är ju så mycket roligare att sitta och pyssla!!! Har verkligen fått tillbaka scrapplusten igen. Var förresten hos läkaren igår, bihåleinflammation.... :(  men ska väl försvinna nu med lite medicin, hoppas jag!

Till nästa gång... ha det riktigt gott!
Kraaaaamis!




3 kommentarer:

  1. Hej Ewa, jag hoppas du kryar på dig snabbt och smidigt :) Ett jättefint kort i mina fäger. Stämpeln är så söt och dina dekorationer är perfekta. Kram Gertrud

    SvaraRadera
  2. Meeen så många vackra alster du har här i bloggen, jag gillar både de mer färgstarka med härliga färgkominationer och de mer romantiska i vintagestil!

    Detta kort var superfint med de lila tonerna tillsammans med de gröna inslagen, den söta stämpeln och med hjärtcharmen som du hängt under blomsterarrangemanget!

    Varmt tack för ditt besök hos mig och dina fina ord, det gjorde mig både glad och rörd! Kul att du lämnade spår efter dig så att jag fick upptäcka din fina blogg =)

    Hahaha...håller helt klart med dig, MYCKET roligare att pyssla än att städa =D Jag tror att vi scrappare dock utvecklar en speciell effektiv och organisatorisk förmåga så att hushållsarbetet och de tråkiga göromålen går snabbare än blixten. :)

    Hoppas du får en riktigt härlig fredag, kram!

    SvaraRadera
  3. Så supersnyggt med lila och grönt många fina detaljer säger bara Woooov vilket kort.
    Kram Ulla

    SvaraRadera