Välkommen!

Välkommen att kika in i min lilla pysselhörna!
Jag är helt ny på det här med blogg, vi får väl se vad det kan bli...

Jag är en scrapptoka som älskar att göra kort och att scrappa ihop album! Är nyfiken på det mesta inom scrapp, ingen proffs, lär mig hela tiden mer och gör vad jag tycker är kul för tillfället!
Vill gärna visa mina kort och kanske lite annat som jag har "snickrat" ihop! Hoppas att jag kanske kan ge någon lite inspiration .
Blir glad åt kommentarer =) så lämna gärna ett litet avtryck!


måndag 27 augusti 2012

Pysseldags utmaning

Blev sugen på att leta upp en utmaning....
Jag fastnade hos Pysseldags, utmaningen slutar den siste augusti så det blev full fart! Så här blev resultatet efter mycket trixande med olika papper innan jag landade.



Tycker verkligen att det är en utmaning att skapa något utifrån en skiss. Sen att man inte har så stor chans att vinna något spelar mindre roll. Försöker man inte, så är ju chansen ännu mindre, lika med noll skulle man kunna säga! Hihi!! Jag har i alla fall kul medan jag gör kortet!!!

Idag är en ledig dag! Solen skiner faktiskt lite granna här över Hässleholm just nu.  Så skönt sååå...
Kram på er alla!

5 kommentarer:

  1. Det är rätt, huvudsaken vi har roligt när vi skapar. Och när det blir så här bra också, snygga färger och en fin bild. Jag håller tummen för dig :) Hoppas din vecka blir bra, kram Gertrud

    SvaraRadera
  2. Vilket superfint kort, javiist är det ju kul med utmaningar :), självklart så ska man ju ha kul när man pysslar och så är det ju bra terapi med :)

    KRAMAR MAJSAN

    SvaraRadera
  3. Jätte fint kort du har gjort :)

    Ha de gott.
    Kram Gurkiss


    http://gurkiss.com/scrapbooking

    SvaraRadera
  4. Fin och annorlunda tolkning av skissen. Lycka till

    SvaraRadera
  5. Oooh, vad vackert! Jättefint med pärlorna, vintagebilden och lager-på-lager med läckra färger!

    Varma lyckönskningar i utmaningen!

    Kramar

    SvaraRadera