Välkommen!

Välkommen att kika in i min lilla pysselhörna!
Jag är helt ny på det här med blogg, vi får väl se vad det kan bli...

Jag är en scrapptoka som älskar att göra kort och att scrappa ihop album! Är nyfiken på det mesta inom scrapp, ingen proffs, lär mig hela tiden mer och gör vad jag tycker är kul för tillfället!
Vill gärna visa mina kort och kanske lite annat som jag har "snickrat" ihop! Hoppas att jag kanske kan ge någon lite inspiration .
Blir glad åt kommentarer =) så lämna gärna ett litet avtryck!


torsdag 27 september 2012

Första julkortet klart!

Så där, då var det första julkortet klart! Blir så inspirerad av alla som visar julkort, så jag var bara tvungen...



Tilda fick vara med, fick lite glitter i luvan. 
 Har använt några av papprena från dokrafts Papermania, inte riktigt min smak men har jag köpt dem så...
Hittar säkert nya innan jul, hihi!



 
Mysigt band, eller hur?

Konstaterade att jag har inte precis några roliga textstämplar till julkorten. Måste kolla runt lite vad som finns :)

Ha det gott, idag är det riktigt ruskigt ute, perfekt att pyssla!!!
Kramis!



4 kommentarer:

  1. Snyggt julkort härligt band fint dekorerat.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  2. Men oj vilket härligt julkort, gillar mycket, superfina hörn :)

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera
  3. Så fint julkort, härliga färger och vad fint med det röd-vita snöret, har ju sådant själv i gömmorna, en fin ide!

    Ha en fortsatt fin helg!

    Kram
    Carin

    SvaraRadera
  4. Vilket jättefint julkort, härliga färger!

    SvaraRadera