Välkommen!

Välkommen att kika in i min lilla pysselhörna!
Jag är helt ny på det här med blogg, vi får väl se vad det kan bli...

Jag är en scrapptoka som älskar att göra kort och att scrappa ihop album! Är nyfiken på det mesta inom scrapp, ingen proffs, lär mig hela tiden mer och gör vad jag tycker är kul för tillfället!
Vill gärna visa mina kort och kanske lite annat som jag har "snickrat" ihop! Hoppas att jag kanske kan ge någon lite inspiration .
Blir glad åt kommentarer =) så lämna gärna ett litet avtryck!


onsdag 14 november 2012

Stämpelvinst och utmaning på samma gång!

Jag hade lyckan att bli "artist of the month" hos Funny face!! Fick välja en stämpel, hade svårt att bestämma mig , men till slut fastnade jag för det söta skridskoparet.
Nu har jag gjort ett bidrag till Scrapidoos november utmaning med just den stämplen.



Har använt papper från årets inköp, stansat med en spellbinders och färglagt med promarkers. Lite glitter på texten,flickan och på skridskorna. Hela kortet glittrar mycket mer i verkligheten, svårt att visa det på bild :(

Syns kanske lite bättre här...






Nu när jag sitter här och tittar på det tycker jag det ser lite "fattigt" ut... men nu är det som det är... kanske när jag ska skicka det till någon att det förändras, vi får se...
Ledig dag i dag! Ska ut på en promenad nu i det gråmulna novemberdiset...


Ha det bra och sköt om er!
Kramis!

4 kommentarer:

  1. Fin stämpel du valde, härligt motiv. Det blir fint om inte det är för mycket på korten hur ska man skicka en del man gjort. Kortet är toppenfint som det är. Kram Titti

    SvaraRadera
  2. Jättesöt stämpel de valde tycker inte det ser fattigt ut ibland tycker jag det enkla är oftast finasr.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  3. Vilken gullig och rar stämpel och kortet är så fint som det är. Ibland kan det bli lite överdekorerat.... men detta är så fint som det är.

    Kram
    Carin

    SvaraRadera
  4. Jättefint julkort du gjort!!
    Snyggt med "god-Jul" på sidan där.
    Grattis till vinsten! och du gjorde ett bra val tycker jag, mycket fin stämpel =)
    Kram Iffa

    SvaraRadera