Välkommen!

Välkommen att kika in i min lilla pysselhörna!
Jag är helt ny på det här med blogg, vi får väl se vad det kan bli...

Jag är en scrapptoka som älskar att göra kort och att scrappa ihop album! Är nyfiken på det mesta inom scrapp, ingen proffs, lär mig hela tiden mer och gör vad jag tycker är kul för tillfället!
Vill gärna visa mina kort och kanske lite annat som jag har "snickrat" ihop! Hoppas att jag kanske kan ge någon lite inspiration .
Blir glad åt kommentarer =) så lämna gärna ett litet avtryck!


måndag 5 mars 2012

Mars månads utmaning!


 I månadens utmaning i mars ska man använda både en skiss och bilder. Så här blev mitt resultat! Bara å hoppas på lite tur ;)  men roligast är ju att göra korten... :)



 


På tal om tur.... jag vann en utlottning på bidraget i Woodstock-utmaningen. Blev jätteglad! Paketet damp ner i brevlådan idag. Sååå spännande, många "braoha" grejor! Så här såg det ut:




Sitter och knåpar ihop ett nytt kort nu som snart är klart, visar snart....
Tjingeling!




1 kommentar:

  1. Hej,Ewa!

    Jättefint kort du gjort med ljuvliga färger.Roligt att se att du använde två motiv.Får tacka så mycket för din medverkan hos Månadens Utmaning och Lycka till!

    SvaraRadera