Välkommen!

Välkommen att kika in i min lilla pysselhörna!
Jag är helt ny på det här med blogg, vi får väl se vad det kan bli...

Jag är en scrapptoka som älskar att göra kort och att scrappa ihop album! Är nyfiken på det mesta inom scrapp, ingen proffs, lär mig hela tiden mer och gör vad jag tycker är kul för tillfället!
Vill gärna visa mina kort och kanske lite annat som jag har "snickrat" ihop! Hoppas att jag kanske kan ge någon lite inspiration .
Blir glad åt kommentarer =) så lämna gärna ett litet avtryck!


torsdag 1 mars 2012

Två nya kort!




Här är två nya kort som jag nyligen har gjort. Försöker lära mig färglägga med mina Promarkers, tycker det går bättre och bättre :) och träning ger ju färdighet sägs det..






Det är inte lätt att få till håret!! Har kollat på youtube och fått lite tips. Bara att kämpa på.....
...och ja, jag har snart växt fast i min pysselhörna!!!


Ha det bäst tills nästa gång!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar