Välkommen!

Välkommen att kika in i min lilla pysselhörna!
Jag är helt ny på det här med blogg, vi får väl se vad det kan bli...

Jag är en scrapptoka som älskar att göra kort och att scrappa ihop album! Är nyfiken på det mesta inom scrapp, ingen proffs, lär mig hela tiden mer och gör vad jag tycker är kul för tillfället!
Vill gärna visa mina kort och kanske lite annat som jag har "snickrat" ihop! Hoppas att jag kanske kan ge någon lite inspiration .
Blir glad åt kommentarer =) så lämna gärna ett litet avtryck!


onsdag 21 mars 2012

Några nya...

Har verkligen fått lite pysselfnatt... hi hi.... Kommer på mig med att tänka papper när jag ser fina bilder eller reklam på tv, eller tyger i affären! Är man knäpp då eller????
Råkar bara titta in i pysselhörnan när jag är på väg till sängen på kvällen, trött som en gås, ska bara.... sätter mig och plötsligt har en timme (ibland mer) gått och tröttheten, ja den är som bortblåst!!!
Sån är jag!!!




Fick nyligen min "signaturstämpe"l från pysseldags!  Tycker den är såååå fin!( lite dåligt stämplad på bilden kanske...)  : =)




Köpte några stämplar till samtidigt, den här gillar jag!

 
 ...och så här ser hela kortet ut, nygjort till en vän som snart fyller år.

                             Lite blommor oxå så klart!                         



Här är lite av helgens pysselalster! Tiden går fort och hux flux är det sommar och student, 
lika bra att börja i tid.


Studenten kommer från pysselpassion och pappret från Reprint.

...o så ett litet grattis kort med Magnolias lilla Tilda i grönt och rosa.

Det var allt för idag! Ha det bäst så hörs vi snart!


1 kommentar:

  1. Mycket fina kort. Det är så roligt väntar på en stämpel till ett bröllopskort jag fått beställning på nu, handlade förstås lite annat också så klart.

    SvaraRadera