Välkommen!

Välkommen att kika in i min lilla pysselhörna!
Jag är helt ny på det här med blogg, vi får väl se vad det kan bli...

Jag är en scrapptoka som älskar att göra kort och att scrappa ihop album! Är nyfiken på det mesta inom scrapp, ingen proffs, lär mig hela tiden mer och gör vad jag tycker är kul för tillfället!
Vill gärna visa mina kort och kanske lite annat som jag har "snickrat" ihop! Hoppas att jag kanske kan ge någon lite inspiration .
Blir glad åt kommentarer =) så lämna gärna ett litet avtryck!


måndag 18 februari 2013

Utmaning igen!

Jag har gjort ett bidrag till Kristinas scrapbookings skissutmaning. 





Det blev rosa och brunt, mysiga färger tillsammans! Som vanligt svårt att fotografera så färgerna blir bra... :( och varför blir det suddigt? Grr...
Har använt ett papper från Majas design och cardstock i vitt och brunt. Lite olika dies, spellbinder (nyinköpt!), cuttelbug och quickutz. Grattisstämplen är från K-design och så Tilda förstås!


Blommor och en liten söt fågel!

Så här ser skissen ut.

Har haft lite shoppa dille sista tiden... Ebay är livsfarligt!!!! Eller rättare sagt skitkul! Hihi!! Har bland annat köpt dessa spellbinders diesen(väntar på fler paket) , har länge tittat snett på den ovala, sååå fiiin!!
I eftermiddags var jag på ICA, blev lite smått och gott där med :)


Ha en mysig kväll alla goa där ute!!!
Kram!




4 kommentarer:

  1. Ja du Ewa det är jätteskoj att handla på ebay, själv är mitt rum fullt för länge sedan men det finns alltid plats för mer. Dit kort du gjort är jättefint och dina köp är så roligt att se och man springer över dem ibland...
    de är jättefina så hoppas du får mycket roligt i ditt skapande framöver. Kram Titti

    SvaraRadera
  2. Hej ! Så superfint kort och härliga färger och så bra skapad från skissen. Visst är det roligt att shoppa men blir lite blind av alla fina saker det kan bli farligt tur man har en spärr.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  3. Vilket underbart kort! Brunt och rosa är en så fin kombo!
    Kul med lite shopping!
    Tack för din hälsning i min blogg, jag är helt värdelös på att gå bloggrunda men jag ska försöka skärpa mig, nu har jag iaf hittat hit igen! Kommer tillbaka! :)
    Kramar!

    SvaraRadera
  4. Ett alldeles härligt och underbart kort, fina färger!

    Ja, det är roligt att shoppa scrapsaker men nu måste jag bara hålla igen och använda det jag har, fast den diesen var fin....

    Ha det bra, kram
    Carin

    SvaraRadera