Välkommen!

Välkommen att kika in i min lilla pysselhörna!
Jag är helt ny på det här med blogg, vi får väl se vad det kan bli...

Jag är en scrapptoka som älskar att göra kort och att scrappa ihop album! Är nyfiken på det mesta inom scrapp, ingen proffs, lär mig hela tiden mer och gör vad jag tycker är kul för tillfället!
Vill gärna visa mina kort och kanske lite annat som jag har "snickrat" ihop! Hoppas att jag kanske kan ge någon lite inspiration .
Blir glad åt kommentarer =) så lämna gärna ett litet avtryck!


tisdag 11 november 2014

50års kort

Ännu inga julkort här, som hos nästan alla andra! Istället  kommer här ett kort som jag gjorde för ett tag sen till en 50 åring!
  Det är väl detta som kallas "tryllekort" eller hur?

Jag har använt K-designs papper, mina favvopapper!!! Tycker de är så fina! Siffrorna är från ett qk-alfabet.



En ruta att skriva på




Här är det uppfällt, texten tycker jag om, har skrivit ut den ifrån datorn.

Idag lyser solen här, eller man kan skymta solen rättare sagt. :) Vi har planerat en tur till Huseby julmarknad. Ska bli roligt, har aldrig varit där, bara sett en massa fina bilder därifrån så förväntningarna är stora!

Ha det riktigt bra där ute!

KRAMIS!



2 kommentarer:

  1. Vilket läckert 50 års kort! :) Hoppas julmarknaden motsvarar förväntningarna! Kanske det kommer lite bilder sen?? :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Wow så himla snyggt kort och läckra färger.
    Kram Ulla

    SvaraRadera