Välkommen!

Välkommen att kika in i min lilla pysselhörna!
Jag är helt ny på det här med blogg, vi får väl se vad det kan bli...

Jag är en scrapptoka som älskar att göra kort och att scrappa ihop album! Är nyfiken på det mesta inom scrapp, ingen proffs, lär mig hela tiden mer och gör vad jag tycker är kul för tillfället!
Vill gärna visa mina kort och kanske lite annat som jag har "snickrat" ihop! Hoppas att jag kanske kan ge någon lite inspiration .
Blir glad åt kommentarer =) så lämna gärna ett litet avtryck!


torsdag 13 november 2014

Julkort och julmarknad

Nu kommer äntligen några av mina julkort som jag gjorde på träffen i Åsljunga. En del är väldigt enkla, kanske därför jag hann med lite denna gången!








Jag har skrivit ut en del av bilderna på ICA Maxis vita papper, det är lite pärlemorskimrande så det blir en fin effekt. Svårt att förmedla på bild, blir mest bara lite suddigt.... Bilderna har jag hämtat från Facebook, finns ett par bra grupper med bara bilder att hämta!

Så var det ju Huseby julmarknad! Åhhh vad fint det var! Helt underbart, mina förväntningar överträffades med råge! Handlade lite mat och bara njöt av att titta på allt fint där var. Miljön var sååå fin, gamla knarriga trappor, sneda, vinga golv och alla fina hus! Man kände verkligen historiens vingslag.








Kände julstämningen komma krypande.... Härligt!
I helgen blir det både kalas och barndop. Inte helt fel det heller!

Må så gott!

KRAMIS!




2 kommentarer:

  1. Fina kort och härlig julstämning från Huseby!
    kram

    SvaraRadera
  2. Jättefina julkort och julmarknaden ser verkligen ut att tillhöra den mysigare sorten!

    Ha en skön söndagkväll!

    SvaraRadera