Välkommen!

Välkommen att kika in i min lilla pysselhörna!
Jag är helt ny på det här med blogg, vi får väl se vad det kan bli...

Jag är en scrapptoka som älskar att göra kort och att scrappa ihop album! Är nyfiken på det mesta inom scrapp, ingen proffs, lär mig hela tiden mer och gör vad jag tycker är kul för tillfället!
Vill gärna visa mina kort och kanske lite annat som jag har "snickrat" ihop! Hoppas att jag kanske kan ge någon lite inspiration .
Blir glad åt kommentarer =) så lämna gärna ett litet avtryck!


onsdag 27 mars 2013

Snart är påsken här...

Oj. vad tiden gick fort nu då!! Ibland bara rusar tiden iväg... upptäckte att jag fattades två påskkort. Var så tidig med de första sen liksom försvann det där med påsk... hihi!
Fick bli två ganska snabba... Det första med en fnittrig Tilda, inte så mycket påsk över henne men tycker hon är söt och visst kan man bli fnittrig när det är påsk... :)





Jag kör med samma textstämpel till alla i år...
Det andra gick också snabbt, digistämplen (Elisabeth O Dulemba) hade jag målat innan men tyckte det blev för litet så jag la undan det. Nu kom det till nytta!






Försökte mig på att göra ett påskris med dekorationsbär i bladswirlsen. Har använt washi tejp för första gången, vann det av Maja. Inte alls dumt, kommer nog att inhandla mer... :)

Hoppas ni får en riktigt skön påsk alla nu! Med lite vårkänslor och många ägg!!!

Kram!


Glad Påsk!

3 kommentarer:

  1. Vackra påskkort, den fnissiga Tildan är ursöt och det lila och gula kortet är så mumsigt att jag skulle kunna äta upp det!

    Blev lite samma situation för mig, trodde att jag varit ute i god tid och slappnade liksom av nånstans mitt emellan...men nu så har jag gjort mitt sista påskalster för denna gång (fast riktigt säker kan man förstås aldrig vara).

    Passar på att önska dig en härlig och glad påsk!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilka färgglada o glada påskkort.. Javisst går det snabbt.. Påsk? Redan? Roligt att du hälsar på hos mig, önskar dig en Glad Påsk. Kram

    SvaraRadera
  3. Såna härliga påskkort, lila och gult är väl de optimala färgerna! :) Tyckte det var så finurligt med texten och en liten fnissande Tilda!
    Oj, jag är nog den enda som inte äger någon washitejp... Kanske måste skaffa det framöver...

    Glad Påsk önskar jag dig med!!
    Kram Kicki

    SvaraRadera