Välkommen!

Välkommen att kika in i min lilla pysselhörna!
Jag är helt ny på det här med blogg, vi får väl se vad det kan bli...

Jag är en scrapptoka som älskar att göra kort och att scrappa ihop album! Är nyfiken på det mesta inom scrapp, ingen proffs, lär mig hela tiden mer och gör vad jag tycker är kul för tillfället!
Vill gärna visa mina kort och kanske lite annat som jag har "snickrat" ihop! Hoppas att jag kanske kan ge någon lite inspiration .
Blir glad åt kommentarer =) så lämna gärna ett litet avtryck!


tisdag 21 februari 2012

Ett nytt kort!


Pysselmyran har en tävling i februari, man ska göra något monokromatiskt, alltså hålla sig till en färgskala. Jag testar, tänkte jag. Det var inte helt lätt, jag vill gärna ha någon färg som bryter lite. Så här blev slutresultatet i alla fall! Jag började med lila, men det var jättesvårt att få färgerna att stämma. Finns otroligt många nyanser av just den färgen!! Till sist bestämde jag mig för brunt, blev lite höstigt, men efter sommaren kommer det ju en höst igen.... Svårt att återge färgerna på fotot :(

Stämplen kommer fråm Forma hantverk. De lägger tyvärr ner sin webshop snart så jag passade på att handla till bra pris =) 
 
Ha det gött!


1 kommentar:

  1. Snyggt!!
    Gillar verkligen hörnen...jättefina!
    Ha det bra!

    SvaraRadera