Välkommen!

Välkommen att kika in i min lilla pysselhörna!
Jag är helt ny på det här med blogg, vi får väl se vad det kan bli...

Jag är en scrapptoka som älskar att göra kort och att scrappa ihop album! Är nyfiken på det mesta inom scrapp, ingen proffs, lär mig hela tiden mer och gör vad jag tycker är kul för tillfället!
Vill gärna visa mina kort och kanske lite annat som jag har "snickrat" ihop! Hoppas att jag kanske kan ge någon lite inspiration .
Blir glad åt kommentarer =) så lämna gärna ett litet avtryck!


onsdag 15 februari 2012

Här kommer några av mina kort som jag gjort under hösten/vintern. Några är jag nöjd med, andra lite mindre nöjd med... men det är ju så det är ;)



Detta kortet fick min kära "lilla" dotter (yngst i barnaskaran = alltid liten ) på sin 27 årsdag. Här har jag just kommit på det här med blommor och blad som dekoration. Den shoppande tjejen passar väldigt bra till dottern! Hi hi!



                                                                              



Fyller man 9 år är man cool så det bara smäller om det, ett grattiskort till ett av barnbarnen. Stämpel från Kenny K,  en av mina favvostämplar.




                                                                            



Ett flaskkort som jag gjorde till en väldans rar tös! Hittade mall på nätet och testade, en kul grej, kommer säkert att göra fler sådana.




                                                                               


Golfande son fyllde nyss år, vad passar väl bättre än en Kenny K stämpel med golfklubban i högsta hugg?

                                                                                






Ännu en Kenny K. stämpel, har ännu inte bestämt vem som ska få det. DET är något nytt för mig nu, jag gör kort och lägger på hög bara för det är så himla kul! Tidigare gjorde jag bara när jag visste vem som skulle ha det.


Det var lite av mina alster, kommer mer.....

Fick mina Magnoliastämplar som jag köpt på EBAY idag! Måste testa!!!

Tjingeling tills nästa gång!





2 kommentarer: