Välkommen!

Välkommen att kika in i min lilla pysselhörna!
Jag är helt ny på det här med blogg, vi får väl se vad det kan bli...

Jag är en scrapptoka som älskar att göra kort och att scrappa ihop album! Är nyfiken på det mesta inom scrapp, ingen proffs, lär mig hela tiden mer och gör vad jag tycker är kul för tillfället!
Vill gärna visa mina kort och kanske lite annat som jag har "snickrat" ihop! Hoppas att jag kanske kan ge någon lite inspiration .
Blir glad åt kommentarer =) så lämna gärna ett litet avtryck!


onsdag 22 februari 2012

KAN inte låta bli....

....och NU beställde jag nya stämplar.... skulle ju inte handla mer denna månaden...fyy mig!!!
Hittade sååå fina stämplar hos Pysseldags igår men tänkte att det får vänta, men näää nu är det beställt!
=)

Här är förresten ett kort jag gjorde i helgen, Stämpel från You Do och Kenny K (Movie star), lite blommor, band och utstansat. Är så kass på att hålla reda på var papprena kommer ifrån, men det står "Designed by Sarah Milne" på dem. Får väl bli lite bättre på det så småningom.


Ha det gött till nästa gång!

2 kommentarer:

  1. Underbart! Vilka härliga färger, man blir verkligen glad av kortet och känner sig fantastisk.

    SvaraRadera
  2. Tack för besöket i min blogg! :)Texten till mitt "krya på dig-kort" har jag gjort med en DYMO. Så himla användbar! Finns Dymo's i flera olika prisklasser men jag köpte en "Junior" på Bokia för 99:- och den fungerar finemang!
    Såg din smarta förvaring av stämplar, och gud det måste vara den smartaste stämpelförvaring jag sett! Måste ta mig till Lidl så fort jag blir kvitt min förkylning och se om dom har den kvar! För tillfället har jag alla mina stämplar i en pärm men det känns inte helt bra. Ha en fortsatt fin helg! :)

    SvaraRadera