Välkommen!

Välkommen att kika in i min lilla pysselhörna!
Jag är helt ny på det här med blogg, vi får väl se vad det kan bli...

Jag är en scrapptoka som älskar att göra kort och att scrappa ihop album! Är nyfiken på det mesta inom scrapp, ingen proffs, lär mig hela tiden mer och gör vad jag tycker är kul för tillfället!
Vill gärna visa mina kort och kanske lite annat som jag har "snickrat" ihop! Hoppas att jag kanske kan ge någon lite inspiration .
Blir glad åt kommentarer =) så lämna gärna ett litet avtryck!


söndag 26 februari 2012

Så var det dags igen!


Har gjort ett kort till Pysselmyrans utmaning. Ett korsord skulle finnas med, lite knepigt att få ihop, men så här blev resultatet!
Stämplen är en av mina nya Magnolia-stämplar, tycker de är sååå söta. Två av mina barnbarn ifrågasätter  varför de inte har någon mun... =) Inte vet jag! Vad svarar man?
-Man får tänka sig en glad mun....
Tror inte svaret blev riktigt till belåtenhet....

Trevlig söndag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar