Välkommen!

Välkommen att kika in i min lilla pysselhörna!
Jag är helt ny på det här med blogg, vi får väl se vad det kan bli...

Jag är en scrapptoka som älskar att göra kort och att scrappa ihop album! Är nyfiken på det mesta inom scrapp, ingen proffs, lär mig hela tiden mer och gör vad jag tycker är kul för tillfället!
Vill gärna visa mina kort och kanske lite annat som jag har "snickrat" ihop! Hoppas att jag kanske kan ge någon lite inspiration .
Blir glad åt kommentarer =) så lämna gärna ett litet avtryck!


tisdag 14 februari 2012

Nu har jag skickat in ett tävlingsbidrag till svensk scrapbooking igen! Denna gången skulle bidraget associera till Woodstrock. Jag gjorde ett kort, ett helt annorlunda mot vad jag brukar göra. Mycket färger och lite annorlunda layout, men vad kul det var!!!  =) 
Nu fick jag användning för mina hippiestämplar som jag tycker är så häftiga. Köpte dem på en av facebooks köp&sälj sidor, säg vad man vill om facebook men sådana där sidor gillar jag! Perfekt att grejor kan byta ägare när man tröttnat på dem. Nu tröttnar jag inte så ofta på mina scrapsaker ;) men jag köper gärna....

Alla hjärtansdag idag! Kram på er alla!

                                                             Ha det göttast!

3 kommentarer:

  1. Snyggt!!
    Ett kort man blir glad av!!
    Ha en bra alla hjärtans dag!

    SvaraRadera
  2. Fin fina saker, ser fram emot meeeeer!!!

    SvaraRadera
  3. Tack tack! Det kommer mera.... :)

    SvaraRadera